we're just ordinary people, we don't know which way to go.



Åh, så dum jag är. Skulle visa en otroligt korkad kommentar som jag i studens hetta svarade väldigt bittert på. På facebook har jag och min vän ett team om "Kladdkakans dag" och drog till med ett datum bara ur luften. Då kommer en jävla massa besserwissrar och säger att nämen, det finns en ÄKTA OFFICIELL DUNDERBRA dag till detta redan sådetså osv. En helvetes massa tjatter. Tog bort typ 30 wallposts som handlade endast om detta andra datumhelvete. Och en tjej skrev igår typ "Hahaha. Den var i söndags. Synd för er som missade den", då skrev jag nyss "Hahaha på dig Sara (eller vad hon nu hette)". Men det var ju inte så snällt, tänkte jag. Så jag printscreenade och tänkte visa hur bitter jag var, och tog sen bort både hennes och min kommentar. Men så printade jag nyss nånting annat. Skitbra!
Nåväl.

Kan trösta med att jag har avverkat en himla massa idag: naturprovet (går nog över förväntan), mössprovning (jävlans dyrt med studenten hörrni) samt svinisvaccin (bigtime träningsvärk i vänsterarmen).

Ja. Det var väl det. Grey's Anatomy ikväll. Yeyeyeyeye.

Tipstips: John Legend – Ordinary People

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0