weheartit.com.




En väldigt fin sida med ännu finare bilder. Om någon har fem minuter över tycker jag man skall spendera dem där.

Annars var jag på Ellinors middag i fredags, ytterst trevligt och fint, mycket god mat och massa glas hävdes. Kom hem vid tolv då jag skulle upp för miniorövernattning lör-sön. Har spenderat de två dagarna på fjärilshuset samt i lokalen, pysslandes och lekandes, ätandes och sovandes. Igår städade jag lägenheten som vanligt, sen åkte jag hem till Joanna och så gick vi ut och åt, indisk mat. Gottigottgott, kan nog konstatera att denna helg har jag ätit mat från världens hörn; indisk, mexikansk och amerikansk. Kulturen flödar!
Sen sov jag här hos J också, hon är i skolan nu, men kommer tillbaks om ungefär en timma. Så här är jag helt själv, heeee... Mohaha. Börjar tolv idag. YAY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0