vad jag vill är inte det jag gör.

Denna torsdagen kunde ju varit sämre. Två lektioner varav den första grafiska kommunikationen fasansfullt rolig eftersom så många var otroligt bakis och trötta. Festligt tyckte jag, som inte var det. De är bara roliga att skratta åt, för de gör så konstiga saker. Sätter texten utanför sidan tillexempel, skitbra Bella!
Fikade efter skolan och pluggade psykologi (duktigt!!) samt tog vad som skulle vara en kort sväng, men som blev typ en timmes sväng, förbi Södra för att lämna film till Joanna. De har fanimej ett sjukt konstigt rum att vara i, de där naturvetarna. Böcker från säkert 1800talet om hur homosexualitet var en abnorm sjukdom som gjorde en lite opålitlig. Det var rätt kul faktiskt.

Så dagen kunde vart sämre. Men jag önskar hellre att jag skulle:


- haft långt hår som kunde flätas i oändliga tjocka flätor.


- haft massor av fräknar som inte kundes räknas på 2 händer, täta ögonfransar och blivit sedd i svartvitt.


- kunnat dricka kaffe (annars te) och ätit små chokladfyllda hjärtformade kakor.


- ha ett handfat fullt av små guldfiskar. Eller en minisköldpadda duger väl också.


- ha lite sommar. Oj vad jag saknar sommaren. Fast så säger man väl alltid, så det är ju inget konstigt. Men sommaren var så bra i år. Danmark. P&L. Allt. Men ja, allt tar väl slut nån gång.

Ja, och det var väl ungefär det. Åter till pluggandet. Djup suck.

Kommentarer
Postat av: ida

åh vad jag tycker om bilderna på din blogg anna, väldigt fina.

2009-11-19 @ 19:41:38
URL: http://kulisser.blogg.se/
Postat av: ellinor

underbara bilder

2009-11-21 @ 17:11:16
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0