tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt.

"Kom till Little Persia?" Sms från, aningens förfriskad anar jag, Ludvig. Men en onsdag som denna med för lite sömn och för mycket plugg där en likadan dag imorgon är omöjlig att undvika känns en lillördag lite opassande. Men vem skulle inte vilja dricka Apple Snapple eller Leom Drop shots såhär en tisdag vid tiosnåret? Skulle inte tacka nej, det är liksom helt fel vecka bara. Nästa vecka är det nog också aningens osäkert. Men därefter så! Det är rätt lugnt i skolan och man har nog 'saknat' Babasonic lagom på tre veckor eller så.

Nu har jag nyss efter stort övertalande iallafall tittat klart på Grey's Anatomy. Förstår inte min mamma och sambo som vill titta på nån dålig film på TV6. Man får helt enkelt inte titta på annat än Grey's på onsdagar. Så är det bara, okej?

Ska jag läsa lite i min otroligt lättlästa men trevlig bok av Denise Rudberg, eller ska jag plugga naturkunskap? Ganska givet väl, självklart naturkunskapen.



Not.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Oj, jag fruktar naturkunskapen:(

2009-11-05 @ 19:22:37
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0