spotifyfavoriter.

Idag har jag endast haft en lektion, ont i armen, ätit soppa hos Joanna, mött upp Andrea och sagt farväl då hon åker till Indien i 2 veckor, ätit laxpasta till middag och ska snart kolla lite tv innan jag däckar i sängen.

Det firar vi med lite spotify.

Noah And The Whale – 5 Years Time - lite somrig på något vis. Eller mer vår kanske.
Laleh – Bjurö klubb - massa p&l över den här. Sommar.
Fibes, Oh Fibes! – Run to You - underskattad grupp. Extremt bra.
Melissa Horn – Hur ska det gå? - "din sol har landat i mitt knä och gått sönder".
Jens Lekman – Kanske är jag kär i dig - han vet vad han gör, den där Jens.
Shout Out Louds – 100° - typsikt dem, himla fina är dom.
Nic & The Family – Zoo - fintfint. Mest rolig.
The Killers – Somebody Told Me - de kan inte göra en dålig låt, tror jag.
Kristian Anttila – Smutser - "har du hört, va, killen är cp".
Håkan Hellström – Nu Sigge - såndär håkanlåt som inte finns att hitta överallt.


Kommentarer
Postat av: andrea

JAG ÅT OCKSÅ LAXPASTA <3

2009-11-12 @ 20:19:34
Postat av: Nakagawa

Väldigt bra musiksmak.

2009-11-12 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0