om helgen.

Oj, sicken helg. Bra på alla sätt och vis.

I fredags var jag hos Joanna och åt middag, samt julpysslade finfina smällkarameller, Ludvig kom även över. Jag och Joanna gick ut och hamnade efter många om och men, bl a ett hej till Julia, Johanna & co, på After i gamla stan. Inte vad vi tänkte oss från början men där våra vänner befinner sig får man helt enkelt ta sig.
Det var helt trevligt och vid halv tre sen så mötte vi upp Ludvig igen, jätteknäppt, men så gick vi hem och sov hos Joanna. Halv fyra somnade vi ungefär, sen var det väl 3-4 timmar av fnissig sömn, lakan, ben och armar helt blandat på 2x1,4 meter.
Så vaknade vi och mådde kalas. Och lekte lite mer, åt mat, segade. Ludvig åkte åt sitt håll och jag åkte hem för att tagga inför scoutbandy, och herregudars vad bra vi var!
Helt otroligt, vann 3 av 4 matcher men det var verkligen Bo och Johns förtjänst. John langade bilskjuts hem så vi gled därifrån med flaggan i topp och vetskapen att vi slog förra årets vinnare med 7-3.
Och med sömn i ögonen och matsäck i väskan begav vi oss till kårens julbasar i förmiddags för att fixa och trixa. En helmysig dag helt enkelt, nu har jag städat och så ska jag bara plocka ordning lite i rummet för jag tänker då minsann ICKE plugga idag.. sådetså.

En massa babbel men jag bjussar på denna också:

Salem Al Fakir – Astronaut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0