och jag hamnar ju alltid här tillslut ändå.




Varför är det så att när man verkligen verkligen borde skriva en halv uppsats, lära sig om konformitet eller ledarskap så hamnar man ändå alltid framför bloggar fullproppade av fina bilder eller facebook?
Här sitter jag och dagarna tills inlämning blir inte direkt färre. Sen borde jag läsa 1984. Den boken är svår, jag läser jättedåligt på engelska, det är såndär snirklig 40tals engelska, visserligen fint, men lite knepigt. Imorgon ska jag låna den på svenska tror jag. Eller hyra filmen, finns den ens på film?
Nåja. Nu ska jag trösta mig med te. (Och imorgon har jag en endaste lektion så _SÅ_ synd är det ju inte om mig... än.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0