helgen.



På fredagen åkte jag tillsammans med Zoppan och Prickenpånäsan till Ellinor som hade ordnat med indiskt kalas och hela paketet. Mycket mysigt! Och ytterst god mat. Indiskt. Mums, dregglar en aning bara jag tänker på det. Åt tills det inte fanns plats, sen åt vi lite mer. Typ den. Tidig kväll dock, med tanke vad som väntade på lördagsmorgonen:




Nämligen utflykt och övernattning med småskitarna. Dvs miniorscouterna. Vi besökte fjärilshuset i all hast, åt matsäck i Koppartälten samt pysslade julpyssel, (ja det är jag som gjort tomten ovan... he) åt en himla massa mat och så hann jag till och med plugga en sväng mellan varven. Fredrik kom med bullar från jobbet också, det gillar vi!

Söndagen bestod av städning av lokalen, städning hemma och lite plugg, sen åkte jag till Pricken och åt indisk mat med hennes pappi och syster på restaurang. Mycket fantastisk avslutning på bra dag slutade i säng på högbergsgatan.

Det var väl ungefär den helgen.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag har inte träffat Zoe på hur länge som helst!

2009-11-17 @ 23:03:39
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0