ehehehesorry.

Jamen, det var visst lite för låga och tjocka moln igår så inte ens låghopparna fick köra från 1200m (tandem körs från 4000). Så det var bara att packa ihop, sova en timme i bilen och äta pesto-mackor hos Andrea. Hon sprang iväg på (S)-fest i älvsjö och jag åkte hem och målade naglarna och borstade håret samt bytte kläder och sprang vidare hem till Johanna där Julia befann sig. Vi studsade vidare på äventyr och hamnade slutligen på ACE där en himla massa människor slöt upp, tillexempel nyhemkomna Joanna, Fanny, Matti och Ella. Heeeelbra kväll med massa dans och tror totalt 4 Håkanlåtar (denna, denna, denna och denna), slutade i sängen vid kvart i fyra efter en vända på Donken.

Idag kände jag mig förvånadsvärt pigg och taggad, har ätit mat och städat undan och nu sitter jag faktiskt här och gör både job application och letar artikel till religionen. Shit pommes frites!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0