dödamignutack-veckan+helgen.

Denna vecka måste jag: läsa 300 sidor i min engelskabok, plugga till 2 prov som är på torsdag samt göra en fördjupning till torsdag. Och till ikväll ska jag göra samhällsuppsats, där typ 4 sidor av 15 ska in.
Har laddat med soppa i magen och ska sätta på mig myskläder samt fixa en kopp te och banka huvudet i väggen så kanske det slutar bra. Annars är detta utvägen.

Min helg har varit bombastic fantastic iallafall, BOMBARDIER STHLM i fredags, åt middag med Joanna innan här hemma, och det blev alldeles för mycket av allt men det var underbart trots det. Igår var jag på bio, New Moon såklart, som alla andra. Den var bra, inte fantastisk men den är ju lite mellanspel tills Eclipse och Breaking Dawn kommer. Därefter middag hos Jocelyn som fyllde år, mycket gott och mysigt. Och så blev jag hämtad på Gullmarsplan av John, Bo och Joanna och så hälsade vi på Bos nya lägenhet, mycket prat och skratt och vi rullade därifrån vid kvart i två.
Idag har jag spenderat 3 mycket underbara timmar på Stadsteatern framför Bröderna Lejonhjärta med Julia och Jossan. Den var fantastiskt rolig, bra och sevärd. Det var vi och sen barnfamiljerna med föräldrar. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0