Hoffmaestro till p&l gjorde mig glad idag, ps. igår köpte vi dit-tåg-biljetter till Emmaboda



Idag var det talangjakt i skolan, urkul och stundtals grät man av skratt och för att inte nämna skämmighet, fy sjutton vad folk är piniga ibland. Men desto roligare för oss som kan njuta lite av det. Dock var det några riktiga duktiga också, vi är sjukt bra i Kärran ska ni veta. Men nog om det.
Jag mötte Zoë för en snabbfika på Muggen och det blev turbomycket skvaller och en tripp till telefonplan på det.
Makaronipudding till middag och JUST som jag skulle njuta av ett Grey's Anatomy avsnitt så var det visst fotboll på tv. Händer aldrig att det krockar förutom just när det såklart ska vara som mest spännande. Så jag googlar mig tokig och hittar avsnittet på någon sida, minns ej, borde lägga det på minnet ifall det händer fler gånger. GRÅTER BLOD! Fy sjutton vad det programmet är fint och bra och så jävla bäst. Gah.
Sovmorgon imorgon. Ska kolla på någon nattlig film på tv som säkert går. Nationella i engelska på fredag, inte taggad, Joannas inflyttningsmaskerad på fredag, taggad! Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Alice

åh, tack för din fina kommentar!

nu har jag tittat igenom din blogg för andra gången. och allt är så fint, så fint. och att jag kommenterar just det här inlägget beror nog mest på grey's, för jag kan inget annat än att hålla med om att det är en alldeles för bra serie. för bra för att vara sann. jag längtar till nästa säsong!

och på tal om något helt annat: jag var också inne i stockholm och såg pridetåget. ett litet tag iallafall. alla såg så lyckliga ut! det är härligt att se.



jag hoppas allt är bra med dig.

2009-08-01 @ 21:38:44
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0