en helg i dalarna bestående av fiske, hallonsoda, kladdkakax2, ettan/tvåan/fyran/svt24/barnkanalen/ni vet, smedjebacken, breaking dawn (läst 550 sidor typ) men det var skönt med vila









här blev det en hel hög med bilder och jag har massa mer, redigerade och oredigerade så vi får se hur det blir med den saken. nu ska jag pilla lite med min och andreas nostalgiska överraskning till laget och våran avslutning typ nästa vecka tror jag det är, ska se om jag får någon ordning på chabraket (som det heter, visst? finns det ens ett ord som heter chabraket? kanske stavas schabraket? well well cykelställ).
denna vecka kommer förövrigt bli mycket fin, innehållandes operation festival, it's happening (ojoj kärrtorp, tagga), kåravslutning, en dag på det gröna och eventuellt lidingöfestivalen.
tjohejs vilken sommarvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0