Okej, helgen då

I fredags firade vi lilla (gamla) Carro som numera är 18 år. Grattisgrattis med middag, drinkar och gamla ansikten, mycket roligt var det! Vi åkte förbi Emilia och peppade en sisådär halv två på natten, men det var värt för den ferren hade ju kraschat så otroligt, men well well. Hemma en sisådär halv tre.
På lördagen var jag på fridhemsplan med mami ett tag, köpte inflyttningspresent till Edit och fikade på Thelins. Köpte godaste kanel-te:t också, från Bönor & Blad, det måste man prova någon gång innan man dör, okej?
Åkte hem och pluggade lite, åt potatisgratäng och slog in paket, mötte sen upp Jossan och Andrea för att åka till Blackeberg och Edit. Very skoj var det där, haha med bananchips och pizza i mängder, efter lite klur fick vi in min ipod också och vi hämtade även Julia som hade lyckats slita sig från lillasysterns födelsedagsfirande. Vi blev väl utbildade i kulturen. Rolig kväll minsann!
Idag har jag mest gjort ingenting, pluggat som sagt. Vilket jag ska fortsätta med. Eller kanske läsa lite mer i Eclipse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0