Och smultron det gör jag åt barnen, för det tycker jag dem ska få



Okej, nu vill jag att ni alla ska hålla tummarna för att två bra saker ska hända. Bra, tack.
Förövrigt ska jag stanna hemma från mötet ikväll för att plugga lite inför matteprovet imorgon även om det nog kommer gå ganska bra. Tänkte läsa klart de 60 sidorna i engelskaboken som fattas för att jag ska kunna skriva Stop 2 också. Kommer bli en rolig kväll i sängen med läslampan och en kopp te med andra ord. Inte helt fel, jag tycker om att läsa. (Även fast jag är uschligt långsam på att läsa engelskaböcker som jag inte tycker om. Eller ja, som jag tycker om också för den delen. Ellinor läste ut Twilightböckerna på några dagar, här sitter jag fortfarande i slutet på andra boken och med nästa tegelsten väntandes. Skulle gärna läsa hela nätterna men det funkar ju inte riktigt i längden, va.)

Summary: Jag vill bli 18. Nu. Inte "åh yes jag får gå ut på krogen" (eller en liten del antar jag) men att komma med hundögon till mamma och säga "hej kan du köpa min tåg/konsert/festivalbiljett, jag är nämligen för liten för att göra det själv tack, kan inte betala på internet med mitt kort". Det är därför jag vill.

Sen kan snön dra åt fanders faktiskt, jag vill VERKLIGEN INTE ha snö. Jag skjuter någon snart, om den inte smälter och man får se den blåa himlen och lite sol. Vore fint. Okej, fixar nån det?
Ni kan sjunga också: "Du ska inte tro det bli sommar, ifall inte nån sätter fart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0