NÄR LÅNGA NÄTTER INTE GÖR SOM MAN VILL

Det händer inte så mycket speciellt nuförtiden. Igår hade vi åttiotalsmöte med glitter, våffeltång, ballonger, blå ögonskugga och knallrosa tights till grönt linne. Riktigt roligt var det, synd att vi är så sämst i vårat lag på att faktiskt komma på mötena, det är väl det som hade kunnat vara något snäppet bättre. Varför bangar alla, jag förstår inte. Det är majoriteten 3e åringar, och när vi slutar, vad kommer hända då då? Nä. Blä.

Idag ska jag tvätta och träna. Kul! Den ena halvan iallafall. Och sen är det grey's såklart. Wonderful.
Pris för tråkigaste inlägg går till mig.

Kommentarer
Postat av: Andrea

nä, jag tycker det var intressant faktiskt. Varför är inget lika kul längre? visst känns det som att vi skulle kunna prta hur länge som helst om varje möte mi gjorde för nåt år sen. Nu känns det som att mötena är bättre planerade än nånsin men fortfarande inget speciellt. Suck. Riktigt tråkigt. Det enda som är riktigt kul är konserter.



kram

2009-03-11 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0