Jag var bara inte gjord för dessa dar

Jag har hittat ett fantastiskt program som konverterar youtube-videos till mp3-filer. Nu ska jag åka tunnelbana och lyssna på Håkankonserter så det sprudlar om det.
En dålig grej är att The Sounds kommer till Peace and Love, och jag kommer inte dit. Dålig grej. Någon som vill ge mig en biljett? Eller kanske en vinstlott på lotto, möjligen? Nä okej.

Det är så himlans stressigt nu. Spanskaprov idag, om en timme ungefär, och historiaprov imorgon - det är intressant och det, men så himla mycket bara som ska in i hjärnan. DÅLIGT.

Idag ska vi börja med antitrafficking-projektet och fota, det kommer bli najs!

Kommentarer
Postat av: Andrea

som jag har väntat på ett nytt inlägg ;)



jag har också stressure! inte kul :( nu pluggar jag lite iaf. Okej inte NU nu, men snart nu. <3

2009-03-04 @ 11:59:34
Postat av: Anna

Haha knäppis. Jag har prov imorgon, historia, halva boken ungefär. Troru jag kan allt? Nä.

2009-03-04 @ 19:59:54
URL: http://logik.blogg.se/
Postat av: Andrea

Ja just det, liksom hela historien. PUNKT. inget perspektiv ens. illa anna. men you'll survive. du är den bästa eleven jag vet (jaa...som inte är en total nörd och socialt efterbliven)

2009-03-04 @ 21:40:47
Postat av: Anna

hahaaaa yes jag är inte socialt efterbliven eller en totalnörd. skönt att veta. men jag kommer inte ihåg mer historia för det! :(

2009-03-05 @ 09:03:11
URL: http://logik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0