Ganska otippat

När vi precis hade fyllt på dunkarna med fotogen ute i Lyckan så ringer det ett nummer jag inte känner igen. Svarar. Möts av "Hej det är (namn). Du har varit med i en tävling på Peace & Love's hemsida, och nu är det så att du har vunnit två biljetter, grattis!" Helt. Chockad. Var. Jag.
Dock var man tvungen att hämta biljetterna klockan åtta (1,5h senare) och jag var fast mitt ute i skogen. Vad göra? Jag ringde Ellinor som var med Joanna, mutade med en utav biljetterna och de åkte snällt ut till Skansen på Earth Hour konserten och så utropades det tydligen något i stil med "Anna har vunnit två biljetter till Peace & Love! Tyvärr kunde hon inte vara här ikväll men hennes släkting(?) Ellinor har kommit istället!" och Ellinor fick snällt trava upp på scenen(!) och hämta dem. HAHAHA. Helt ärligt, fy fan vad pinsamt. Men men, dagens hjältar - Joanna och Ellinor.
Kontantan av det hela - jag ska på P&L och fy jävlar vilket bra artistutbud det är.
Det firar vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0