FOREVER AGO

Det enda den här dagen har gått ut på är att ha suttit vid datorn alternativt tv:n. Har funderar lite på att plugga matte men kommit på att jag kan väl allt inför det provet. Så det är nog lungt ungefär.

Veckan är lite stressig, ungefär såhär:
- Måndag: Laga mat, tvätta. (Riktig husmor är jag, åja!) Måste checka 80tals kläder.
- Tisdag: Hemlighetsfixa inför mitt & Julias 80tals möte. NOTE TO MYSELF: utklädnad?! ^
- Onsdag: Prova på kick-boxning. Kanske blir intressant. Grey's Anatomy! Matteplugg inför provet.
- Torsdag: Fixa inför helgen? Vad göra? Miniormöte! (och grattis Susanna!)
- Fredag: Matteprov. Kvällen blir nog också bra, tror inte jag kommer gå på Hello Saferide då biljetterna är slut eller om man vill anstränga sig och kränga på blocket.se men det känns inte som ett alternativ att köpa en mer än dubbelt så dyr biljett för samma upplevelse som den som kommer stå bredvid. (Jag skrev om bredvid 35 gånger, stavas det bredvid eller brevid? Skulle fått ig på det svenskaprovet)

En oerhört fin låt som spelats om och om igen hela dagen:



Nu ska jag göra det jag gått och väntat på hela kvällen: (vänta lite till men..) Beck.

Kommentarer
Postat av: Jen

Till Fanny på fredag ? <3

2009-03-09 @ 11:01:16
Postat av: Anna

Ja! Du med? Jag vågade inte fråga massa folk för hon sa att det var en liten secret, att det var lite blandat folk som skulle komma men att jag inte kunde ta med mig någon osv. Men vi kanske kan åka tillsammans? :) <3

2009-03-09 @ 12:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0