COME ON SKINNY LOVE

Hur blev allting som det blev egentligen? Pengabrist, dåliga busstider, lite sjukdomar hit och dit. Det blev inget Borås och Håkan med fina Joanna, nej jag åkte istället till Ludvika (dalarnas håla) med mamma och Thomas. Jag har tittat på 4-5 filmer, ätit massor av onyttigheter och sovit på 2 madrasser likt hon i prinsessan på ärten. Utan ärta såklart.
Tack vare Emil har jag nu även Twilightfilmen på dvd, ska ses många gånger om. Den och Taken (en fin film om en pappa vars dotter blir kidnappad för att traffickeras) var en av de filmer vi såg, förresten.

Jag har skottat blöt snö i en timme, ätit sex pannkakor, tittat på melodifestivalen (ja, förlåt men vem gör inte det egentligen?) och åkt buss i 3,5 timmar. Vilken partyhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0