And I will walk on water, and you will catch me if I fall


Nu ska ni lyssna på det här:
 Lifehouse – Storm, Lifehouse – Hanging by a Moment, Lifehouse – Breathing.
Skriver third stop i engelskan och försöker formulera mig fint på engelska då, går halvbra. Hur utvecklar man sitt ordförråd i engelska? Nä, ingen som vet. Söndagar är lite överskattade. Någon dag ska jag göra något vettigt en söndag, lär dröja ett tag. Beck ikväll hoppas jag på, har inte sett någon reklam om det.. hursomhelst. Plugg var det. Kanske en bulle också. (PS köpt världens godaste kanelte från bönor&blad, alla borde också göra det!) (PS2 typ enda gången jag lagt ut en bild på mig själv här hehe den ryker nog snart)

Kommentarer
Postat av: Andrea

den där bilden typ skadar mina hornhinnor, du ser jääävligt bra ut bruden. puss!

2009-03-22 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0