vad 17 ska man börja?

Jag är helt lost i denna värld utav recensioner och musik samt krönikor och allt vad det heter.
Om jag vet exakt vad jag vill göra, men inte vet HUR jag ska kunna göra det, vad gör man då? Vem frågar man? Jag ska nog fråga Linda Skugge, hehe. Nej men skämt åsido, hon verkar vara en otroligt smart brud.

Läste att hon tycker att kvinnor ska hålla ihop för att komma längre, är det inte det Blondinbella upprepar nu? Tror minsann att våran älskade Isabella sitter och smygläser feministlitteratur fastän hon förespråkar den borgerliga världsbilden.

Tror också att jag ska dricka lite te och fundera över hur jag ska hitta pengar att köpa ett par svarta jeans för. Men se det som en investering, det har man ju alltid användning för, tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0