ohh la she was such a good girl to be, ooh la the world just chew her up and spat her out


firar sommarlovet med jordgubbar, glass och hemmagjord chokladsås! idag har jag samt familjen janson-gisslén varit på ekerö och klappat hästen samt mockat hästbajs och suttit i tunnelbanekö, försökt reklamera skor och gullat med sigge som bara blir sötare och sötare men han kan iallafall sitta fint om man säger sittsittsitt några gånger (eller om joanna får som hon vill och man bara håller upp lite godis, men då kommer han bli tjock ju).
ikväll är det fringe och jag känner mig inte så på g-ig när det gäller uteparty, vet ej men min hjärna har väl tagit semester och snart borde väl det där pappret om stipendium komma? massor att fundera på och ekonomin går iaf ihop tror jag minsann, får jobba 7 dagar i början av sommaren och 4 i augusti, det blir nog fint.

nog babblat.
soundtrack of today: The Kooks – Ooh La

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0