ja ni

det där med att ta reda på vilka som läser _smörjan_ var väl lite överskattat som vanligt. hur sjutton hittar folk hit då? jag förstår verkligen inte sånt. men hursomhelst.
idag ska jag råka fika med fredrik & josefine tror jag minsann, fredrik skulle lämna lite saker till oss då han åker till vässarö imorgon och vi två kommer först med alla barnen på söndag. det kommer bli tre-fyra härliga dagar tror jag, med sol, regn, tält, myggor, fukt, sovsäckar, glass, mat, tidiga mornar och tidiga/sena kvällar samt lite bastu kanske hoppas? och inte alltför kallt hav att bada i. på söndag åker vi och kommer hem onsdag kväll, då blir det på dirren till andrea som fyller år och skall firas och torsdag morgon åker vi till dalarna för midsommar, så jag vet inte riktigt när jag kommer hinna landa ännu. men det blir nog bra hursomhelst, ingen stress - det är ju sommarlov! eller ja, lov iallafall, tittar man ut är det inte speciellt somrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0