I think I'm a little bit, little bit, a little bit in love with you, but only if you're a little bit in love with me

Ny som på en dag gammal mobil funkar fint, men jag som har så tur med mobiler ska väl inte ropa hej förän om typ ett halvår och den fortfarande fungerar. Regner öser ner och jag har lämnat in alla uppgifter som någonsin skall behöva lämnas in. Väntar på engelska/samhälle/idrott/svenska betygen, resten är nog rättså klart. Imorgon blir iallafall eng/id/text betygen klara. Kommer vara skönt.. eller ja, det beror väl på hur det går.
Hur som helst. Min moder jord gav mig pengar till "skolavslutningsklänning". Köpte en shortsdress (heter det dress? ja men en sån som sitter ihop och ah) för exakt 74,50 kronor istället. Den var najs. Festivalkänsla, typ.
Förresten undrade våran historialärare vad alla skulle göra i sommar, och när ingen svarade frågade han ut alla. Så alla sa i princip "jobba och resa". Fantasifull klass men konstig lärare.

Ikväll ska jag göra absolutley nothin' och kanske kolla på Criminal Minds. Försöka slå mina rekord i alla spelen som finns på facebook. Kanske. Om jag orkar. Salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0