ebony and ivory and dancing in the street


efter att lönen trillat in trillade klädesplaggen in på löpande band. nej ett par jeans var jag faktiskt i behov av, och de speciella skorna har min kära mor köpt åt mig utan mitt vetande (har inte riktigt bestämt mig om jag gillar dem eller inte) så det är bara några hundralappar som försvunnit hittills. jag hade tänkt köpa lite underkläder, en stor väska, lite ordentligt smink (för en gångs skull, om nån var intresserad så använder jag bara skitsmink för jag använder det typ aldrig och resulterar i att min hud hatar mig ungefär), nån stor stickad mysig sak från stadsmissionen eller liknande samt eventuellt en höstjacka/skor.
500kr ska läggas undan till popagandabiljett för det kommer bli awssssmmmm! längtar lite.

alla  är ju på emmaboda nu. jag slår någon för att jag är sjuk alltså. bra grej är iallafall att mina biljetter blev sålda, så jag inte gick apmkt i förlust så att säga. kan ju roa mig med pride-grejer sålänge samt ska nog kolla pridetåget på lördag om jag orkar pallra mig ner och om mina luftrör tillåter.
har även vikt och rensat lite i min klädbyrå så nu kan man faktiskt hitta saker! wow på den. såg nyss timo/allsång på skansen på tv, hade varit fint att vara där. jag vill bli gammal pensionär, sitta där med mitt allsångshäfte på första raden och bli bundis med gamla anders lundin. gärna lite bullar och saft.

(ps snart börjar trean och sen börjar livet, vad fan ska jag göra då? det är bara tomt i min kalender)

Rubriken: Emiliana Torrini – Jungle Drum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0