så säg det och få det gjort, det finns bara ett enda sätt att brinna upp



Mina skor känns himla sköna att gå i och jag tror dom blir perfekt i höst. Min väska jag har också invigt, den är fin den. Mina naglar är rätt fula men blir lite bättre med nagellack, jag är inte så noggrann när jag målar som nån kanske ser. Eller vem då, för vem läser denna blaskan egentligen? Hursomhelst. Imorgon ska jag dra tumme ur som man säger och gå ett varv runt kungsholmen och fota lite tror jag minsann. Nånting måste väl bli gjort här i världen.

Min moster och hennes sambo kom hela vägen från lotorp/finspång/norrköping och hälsade på idag. De har pengar över och vet inte vart de ska göra av allt, så de har helt enkelt gått och köpt två go-kart bilar. Japp. Den här närmare bestämt. Dom är ju knäppa i huvudet. Två stycken dessutom. Efter lite pannkakor och kaffe så vinkade vi adjö till dem, så nu ska jag nog läsa ut min bok.

Vet ni att jag tycker Liza Marklund är en himla bra författare? Har nog läst alla böcker om Annika Bengtzon nu, eller jag håller på med den sista. Den jag ska läsa ut nu, ja, så var det.

Rubriken: Håkan Hellström – För en lång lång tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0