blå sommer 09, kliplev, denmark








åh vi hade en fantastisk vistelse, 10 nätter för min del och det innefattade mycket mycket roligt och jävligt mycket schizoväder (solregnsolregn), fisken, isenkramstop, graeveskode, det jävla seniordygnet, "små spejder gillar slik" (slik=godis), "det vackraste som finns är att se en kvinna koka vatten", näringsbrist pga maten, mycket spindlar och skalbaggar, rackarlistan som blev otroligt lång, men framförallt mycket skratt och roligheter mitt i allt det tragiska, ett FINFINT läger mina kära!

Kommentarer
Postat av: Alice

vilken alldeles underbar blogg.

bilderna är precis vad jag vill se!



när jag har tid ska jag läsa/titta igenom hela din blogg som om det vore en bok.

ta hand om dig.

2009-07-31 @ 15:00:16
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0