Twilight

Innan jag går och lägger mig måste jag bara meddela att, jag läser twilightboken (ja fortfarande, jag är helseg! men den är så bra att man vill njuta sig igenom den) och jag har aldrig fastnat såhär mycket för någon bok eller film någonsin. Nog för att det är hysteri omkring den, eller inte lika mycket nu som det var när den kom ut men ändock, mycket hysteriskt. Den är värd att vara just hysterisk för! Speciellt boken - läs den för guds skull inte på svenska! - allt är så otroligt noggrannt beskrivet, alla personer, alla dofter, syner, ljud, känslor. Allt är så fint skrivet. Stephanie Meyer är en underbart begåvad författare.
Så, läs! Mer info här.

        
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0