Trafficking och potatisbullar


Idag har jag gått i skolan, vi hade bland annat samhälls-omdömesprat. Det gick bra, jag har två kriterier av 11 jag inte har uppfyllt, men de har jag planerat ha med nu i min rapport om trafficking som vi arbetar om. Jag blev så exalterad (det låter lite pluggisvarning över det här, men vadå.. det är ju intressant!) så jag började skriva nu. Man fick ha 1000 ord, jag har 77 stycken för mycket. Det är nog okej.
För övrigt har jag tvättat 4 maskiner och ätit lika många potatisbullar med sylt till middag, jag är själv hemma och det är så skönt, så. Imorgon ska jag och Carro hurta oss klockan 10.30 på morgonen (okej förmiddagen, men det är tidig förmiddag isåfall) och inleda dagen med spinningpuls. Kommer bli.. svettigt. Men det är fint! Slipper man duscha innan, eftersom man ändå blir svettgrisen #1.

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh yes :D hoppas träningsvärken sovs bort tills imorrn, har inte kunnat gå på två dagar, hahahah! <3

2009-01-16 @ 22:54:44
Postat av: Carro

det förra kom inte fram tror jag :O men jag är pepp på imorrn :D hoppas träningsvärken från sist försvinner lite mer under natten ;) har inte kunat gå på typ två dagar!! hahahahah <3

2009-01-16 @ 22:55:45
Postat av: Ylvis :)

Vad duktig du är som redan har skrivit mer än 1000 ord! :) Det är bra för nu blev jag peppad till att skriva min uppsats, tack så mycket :)

2009-01-17 @ 02:47:54
URL: http://likeafairytale.blogg.se/
Postat av: Nicolas

ööööööööh.

2009-01-19 @ 02:44:28
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: fanny

du fick verkligen inte vara klar när jag inte ens börjat tänka än :( :( jättestressad är jag

2009-01-19 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0