När jag ändå är igång...

Under den korta period jag hade BitComet (jag avinstallerade det imorse för datorn blev så otroligt långsam..) så laddade jag ner en del bra skivor. Rekommenderas!

Markus Krunegård - Markusevangeliet
Timo Räisänen (ja andrea I did it..) - ... and then there was Timo
Coldplay - Viva la vida
Amy McDonald - This is the life
Those Dancing Days - In our space hero suits
Christian Walz - The Corner

Så detta kommer att förgylla mina regniga och snöiga vårkvällar framöver. Äpple/kanel-ljusen brinner för fullt och det är allmänt trevligt just nu. Jag ska jympa mig svettig ikväll och jag håller på att läsa Candide-berättelsen som ska vara utläst till kapitel 14 imorgon. Jag har 2 st kvar.

Lite smakprov på artisterna ovan:

Markus Krunegård - Rocken spelar ingen roll längre


Timo Räisänen - About you now


Coldplay - Viva la vida


Amy McDonald - Mr. Rock and roll


Those dancing days - Actionman


Christian Walz - What's your name

Okej, det här blev typ 7 mil långt men ni förstår grejen. Musik är det finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag dömer inte, jag gillare! pussss

2009-01-20 @ 22:51:05
URL: http://dagensvisa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0