Montt Mardié/Håkan Hellström

Stop dreamin' about La Dolce Vita, we'll never reach it girl
Never say you're sorry, for all the things that never happened
We'll meet you while you're trying to sleep
How clearly I can see, something so close can be, so hard to reach
I know that there are all just fantazies
Now she's in me, she always will me
I know it's part of this stupid game that we play
I couldn't care less
Not while you're dancing and kissing me this way
Come on Eileen, what else could we do now?

Sluta drömma om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det
Och be aldrig mer om ursäkt, för sakerna vi aldrig gjorde
Och det äter upp dig när du ligger i din säng
Åh gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort
Jag vet att de bara är fantasier, men nu är hon i mig
Och kommer alltid vara
Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i
För vi dansar och du har så mjuka läppar
Kom igen Lena, vad skulle vi annars göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0