Let's Dance

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta folkkära program på tv4.

Nog för att Niclas Wahlgren är typ den roligaste som finns, eller att jag förstår hans interna gester till stackars Mojje som ligger hemma (eller är han kvar på sjukan månne) då Nicke tog hans plats. Nä, jag är inte kompis med Niclas, varför skulle jag vara det? För 17, det är ju Nicke & Mojje! Hallå. Nittitalister, ni vet vad jag snackar om. Chew the fat. (där vet sm2a vad jag pratar om)

Så när Nicke skulle hälsa lite till Mojje i tv-rutan gjorde han rörelserna till låten "tjabba tjena hallå". Den kommer ni väl ihåg?! "tjabba tjena hallå, vi säger så.." och hur den nu gick. Det var fint iallafall.
Laila är ju en hejare på att dansa, men stackars Bella ska nog hålla sig till bloggandet, och det samma gäller Kitty, ho ho. Men Jan Banan är rolig han, ojoj vilken vilsen kille.

Kommentarer
Postat av: my&zoë

du kollade på let's dance ISTÄLLET FÖR PÅ SPÅRET!!! :O:O:O

2009-01-20 @ 09:56:34
URL: http://kopfschmerzen.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0