Hammarbyhöjden

Nu är jag hos papi, det är helt ohyggligt halt påvägen från tunnelbanan och hit. Den vägen som brukar gå på 4-5 minuter tog en kvart att gå för att man inte ville halka. Eller så kunde man göra som pappa och gå mitt i vägen. Det var ju en annan femma.

Jag är helt förvirrad idag, vi står och pratar om hammarbyhöjden medans jag ska logga in här på blogg.se. Klart jag skriver "hammarbyhö[email protected]" istället för min mail. Herrejisses.
Ikväll ska jag möta Zoë och vi ska till Ille, det kommer bli fint.
Pappa lagar soppi till mig, gott!

Imorgon ska jag fika med Jennie.
Det blir inga bilder förens internetet på min dator hemma fungerar igen då jag inte kan stoppa in dom någon annanstans än där, och internet behövs liksom för att kunna ladda upp dem som sagt. Detta var ju... ett väldigt förvirrat inlägg. Men den är jag ju det. Förvirrad alltså.


Äh, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0