Håkan Hellström till P&L '09

Jag är så himla arg på mig själv. Jag vet ju innerst inne att jag måste ha ett jobb. Och de veckor som är lediga under sommaren är v 26, 27 och 28. Peace and love är en utav de veckorna. Och nu kommer den satans Håkan till P&L.
"Den älskade glädjespridaren Håkan Hellström som nyligen täcktes i galapriser gör sin enda spelning i sommar på Peace & Love!
Håkan är den överlägset mest önskade artisten till Peace & Love i år och har de senaste tre åren innehaft förstaplatsen när Peace & Loves besökare fått rösta. Så räkna med att luften kommer vibrera av kärlek!"
Arg är jag.
Men, Örebro och Sundsvall.. förhoppningsvis Borås också. Jag får väl vara nöjd åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0