Fruktsallad och United 93

Söndagen var relativt lugn. Eller vadå relativt, den var aplugn! Zoë och jag vaknade vid halv tolv-ish och gjorde oss iordning, sen åkte hon och jag rullade tummarna ett tag tills mami och thomas trillade in. Då bokade vi och köpte Sundsvallbiljetten, då Joannas papi kunde köra upp oss! Så det blir som en långhelg inklusive Håkankonsert och jättemys på landstället. Det blir hur bra som helst, jag är världstaggad, 12e februari!
Det enda kruxet mamma ställde om jag fick åka eller inte (man måste ju ta ledigt två dagar, torsdag och fredag) var att jag skulle städa mitt rum från golv till tak varenda söndag i tio år framåt. Hmm. Ja, det var  ju bara att skaka hand på det och börja med det samma. Så jag städade som jag aldrig har städat förrut, herrejisses jag tror man kan slicka på golvet istället för att borsta tänderna, så rent är det!
Därefter åt jag potatisbullar för 3e gången den helgen och så gick jag och mötte Joanna för att handla frukt: äpple, apelsin (jättejättestor!), kiwi, ananas och päron, och så begav vi oss till Ellinor. Fruktsallad åt vi, apmycket!

Vi tittade även på United 93, jag trodde den skulle vara lite bättre men men, den var ganska rörig liksom. Hursomhelst, det var en cozy kväll och jag tackar gudarna för att vi var lediga idag, det var välpassande.
(Ps mindre passande att det snöar?!)


Jag spikade bland annat upp la guitarra på väggen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad myyyysigt allting låter :D och akta dig för att behöva städa toan när du flyttar ;) haha!

2009-01-19 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0