Första och sista gången

Torsdagar är enligt detta nuvarande schema den mest nej-jag-vill-inte-gå-upp-dagen. Inte för att vi börjar tidigt. Nej, vi slutar nämligen halv fem. Halv fem! Det gör man inte. Detta var första och sista gången vi hade lektionen denna tiden, nu har vi istället flyttat den till onsdagmorgnar där vi hade en grov sovmorgon innan, synd, nu har vi inte den längre men vi slutar å andra sidan klockan tre på torsdagar. Mm-m!
Å andra sidan var det rättså kul med spanska när man var helt övertrött. Och det delades ut ig-varningar. Usch. Men terminen är inte slut än, så det löser sig nog för dem.
 
Sen åkte jag till scoutmötet, och vi ritade lite med kidsen och hade oss. Larma-rädda-släck var temat. 112 kan de nu iallafall, grattis.

Nu har jag druckit upp min kopp med himlagott-te (det var ett tag sen, men mm-så-gott-så) och funderar på att lägga mig i sängen och läsa klart twilightboken. Har visserligen halva kvar. Men jag ska sträckläsa. Lätt som en plätt. Och jag ska tvinga mamma att köpa den åt mig, denna är Ellinors. Men hon lär ju inte fatta varför jag ska ha den då, om jag ändå har läst den... mammor.

Däremot borde ni ladda ner Bella's Lullaby, soundtracket som Robert Pattinson spelar på piano i filmen. Det är himlans fint, som en blommig äng en sommardag.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad skönt för er att ni fick flytta lektionen! Tyckte verkligen synd om dig efter engelskan :)

2009-01-29 @ 22:40:23
Postat av: Anna

Det är verkligen sköööööööönt! Jag vet inte hur jag hade pallat annars. Hoppades på ett mirakel. Som kom! Wohoo!

2009-01-30 @ 08:30:27
URL: http://logik.blogg.se/
Postat av: Johan

Mysig musik!

2009-01-30 @ 16:46:44
URL: http://johanfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0