Core

Ojoj, aldrig hade jag trott att en friskisledare kunde vara så hurtig så! Hela tiden var det såhär: "jaaaa sträck lite mer, huuuah! fina fingrar, uuuut med nagelbanden, yaaaaaarrrå! ååååHEJ lite mer!" Jag låg och skrattade på golvet alltså. Så skojsigt var det. Men tur det, lite jobbigt om han hade varit helstel. (heh det rimmade)

Jag tror jag är klar med min uppsats om trafficking. Men på fredag ska jag lägga upp den här. Det känns lite knas om någon ska läsa den (inte för att jag tror att någon snooor och nu låter jag sjukt självgod och tycker att min är den bästa i vääärlden! men ni hajar) innan den ska vara inlämnad. Så fredag it is.

Jag har ätit en macka med paprika och ost. Vi hade ingen gurka. Gurka och ost-mackor är det ultimata.

Kommentarer
Postat av: Nicolas

han är fin han sörrö.

jag hålle rpå för fullt med min men tro rint ejag får rätt för nåt....

2009-01-29 @ 21:07:19
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0