Blodcirkulation eller dåliga element

Jag fryser konstant. Jag, som brukar vara varm som en stekpanna och aldrig kall om händerna fryser numera som sjutton om händer och fötter. Det går knappt att sova pga det här. Så himla konstigt. Dock upptäckte vi att elementet i mitt rum är kallt. Vad roligt hörni Stockholmshem, det är 10 minus ute och det är fortfarande inte dags att skruva upp värmen ett snäpp? Nänä. Får väl fortsätta sova med raggsockor OCH duntofflor. Och två täcken. Då går det ju skapligt. Om man har långkallingar. Måste väl sätta på mig vantar och mössa snart, varför inte köra sovsäck när jag ändå är igång. Morr.

Idag åker vi ut till Lyckan iallafall. Det blir nog trevligt. Jag ska hämta min pulka från källaren och ta med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0