Biceps/någon muskel i armen iallafall

Jag har så himlans ont i armen! Ungefär som om någon hade bankat lite på den och sedan skruvat lite och därefter sprungit sin väg.
Igår kom Ellinor och Joanna hit som sagt och vi tittade på Harry P och den flammande bägaren samt aaaallt extramaterial. Daniel Radcliffe är så himlans konstig.. och Robert Pattinson är sjukt förvirrad. Men så himla snygg. Så det är helt okej att han är lite förvirrad.

Nu kollar jag på Gilmore Girls och snart ska jag duscha, åka till papi, leka med Leona, äta middag, sen möta Fredrik och Jocelyn för att åka till Ille i Farsta. Det kommer bli helmysigt ikväll.

Nu ska jag tycka synd om mig och min arm, äta pasta och duscha. Kanske diska, men det är så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0