20 meter förlängningssladd

Ja, nu sitter jag vid min egna dator efter att en liten finful sladd har kopplats in från modemet i vardagsrummet genom hela lägenheten till min dator. Fint är det inte, men men.
Kvällen igår hos Ille var hur mysig som helst! Jag ska bara ladda mina kamerabatterier (båda är slut) och sen laddar jag upp bilder. VI var väl som mest 25 personer i en liten etta, men det var mysigt ändå! Sen fick jag lov att åka med Zoë till slussen för hon kan inte åka tunnelbana själv. Lilla tjejen. Där mötte hon några från sin gamla klass, jag mötte Fanny och Julia så jag slapp iallafall åka hela vägen hem själv, det var najs!
Jag sov till tolv och gick upp, fick mat, åkte och fikade med Jennie, det var värt! Helmysigt var det och det var alltför längesen. Nu är jag även kvitt med pengar och grejer, haha. Men det är bra.

Nu har jag typ 2-3 lektioners matteuppgifter att göra, lär ta APlång tid så jag bara skjuter upp det, ångest över det där alltså. Uschchhhh. Sen måste jag översätta spanskatexten. GUD vad jag hatar läxor, vem sjutton kom på den idén? Ingen smarting iallafall.
Well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0