Textkommunikation

Det har gått exakt 35 minuter utav den härliga 2,5h lektionen i textkommunikation. Jag tycker om textkommunikation, men det är lite för långa lektioner. Även om den här uppgiften är roligast hittills, blir man helt bäng i huvudet av att sitta i ett rum med 17st surrande datorer samt snöstorm utanför.
Arå, snöstorm! Vem kom på det, nu, februari, jag är verkligen inte sugen på snö. Hellre regn i två månader än snö.
Det ser ut som det är november, snart är det julafton alla kids!

Istället ska jag nu kolla lite på fronter om individuella valen till trean.
Det är en jävla karusell det där, egentligen vill man bara tänka "åh det här låter som en rolig/intressant kurs, den tar jag" men istället surrar tankar om högskolor, intagningspoäng, högskoleprovet, behörighetskurser och allt möjligt i min hjärna. Vilket är smidigst att välja, vad vill jag bli? Och hur sjutton ska jag veta det när jag är 17 år! Blä.

Kommentarer
Postat av: Nicolas

jag har samma probelm med de där inviduella valen alltså!

jaså men då vet du kanske var spat ligger då? typ blue med.... spa nåt haha

2009-02-08 @ 14:58:48
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0