Söndagsfika

Mamma väckte mig med ett sms i form av "Vi kommer hem en timme.". PANIK. Väcker Andrea och Helle. På 10 minuter hinner jag dammsuga hela lägenheten i princip, Helle hann diska hälften av allt som stod över hela köket och Andrea.. vet jag inte vad hon gjorde. Sen får jag ett till sms "Skoja! Vi åker inte förens imorgon bitti. Mamma." SÅ. HIMLA. ELAKT. Trodde jag skulle få magsår på kuppen. Nej fy.
Vi koolade ner oss några kilon, åt frukost, tittade på Canada's Next Top Model, åt lite glass och sedan åkte Andrea och jag till södra station för att möta Vendela och Ida och vi allihopa gick och mötte Joanna. Lite Håkanfika sådär, men vi gick till String för några fina timmar med te, chokladkaka, mackor och pannkakor i stora lass. Kissnödighet, kärlek, konserter, musik, almanackor diskuterades, hur fint som helst var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0