Snö

Ibland gör jag lite konstiga saker för mig själv.
När jag kände ett otroligt sug efter potatismos (? har hänt förut ps) gick jag till lilla affären på thorildsplan och köpte mig en liter mjölk för att kunna göra det. Och det har snöat, så det var inga fotspår på en liten gräsplätt vid mitt hus, så jag går och hehe:ar för mig själv och kliver tydliga kliv där, och går i en liten knorr. Först rakt fram, sen runt i en cirkel och sen fortsätta framåt. Hehe för mig själv när någon ska se det där och tänka "nämen".

Man blir lite skadad när man tillbringar dagen för sig själv. Har förresten sökt ett jobb idag samt läst 5 sidor i engelskaboken.. det går framåt. Imorgon ska ett jobb till sökas. Och moderskapet ska få skriva ut lite på sitt jobb, vår skrivare vägrar fungera. Bångstyriga maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0