Om jag fick välja

Det finns låtar och böcker med sånna där slående citat som bara kommer emot en likt en varm våg med saltvatten och tränger in i hjärtat, och jag tänkte att jag skulle dela med mig utav mina favoriter.

"How I wish I was strong enough to carry her in my arms to paradise" - Nicholas Sparks, The Notebook
"'Cause you're simply the best thing I never had" Hoffmaestro & Chraa - So do you
"Jag går inte isär, när jag går med dig" Håkan Hellström - Gårdakvarnar och skit
"Och jag älskar dig, mer än vad du nånsin kommer att få veta" - Plura Jonsson, Eldkvarn - Kärlekens tunga

Okej, det var en ganska mesig lista om jag får säga det själv, men den byggs på såsmåningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0