Måndag, tisdag, onsdag

Åhå, jag har varit ganska hurtig de senaste dagarna. I måndags gymmade jag, i tisdags var vi på eriksdalsbadet och även om det inte var slaveri att simma 5km eller någon såndär hitlerlängd så sprang vi omkring lite ändå, och igår var vi på skivstångspass, det kändes att man inte hade gjort det där på ett tag, pft.

Systemet på F&S är skönt, man kan boka på internet och bara komma dit minst 10 minuter innan passet börjar, men om man är lite halvglömsk som jag och blandar ihop tider för två pass som man brukar gå på (18.30 skivstång, 19.30 core) så kan det ju hända att man glömmer att hämta ut biljetten. Då får man en varning. Eh, jag har två. När man har tre får man inte boka på internet längre. Och så kostar det 100kr att lösa upp den igen.. men jag fattar inte poängen, om passet ändå inte är fullt är det ju helt onödigt med varningen. Då kan ju de som vill boka iallafall. Åh.

Om en timme är det historiaprov på schemat och ikväll är det mini-möte samt musikalen i Rålis. Nu ska jag rusa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller totalt med dig på punkten om bokningsgrejen! Helt onödigt att avboka om det finns plats! Knäppisar! :*

2009-02-19 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0