Gästinlägg från Café Hilma Sofia en onsdag förmiddag.

God morgon alla underbaaara!
  Verkligen uuurruskigt väder ute idag! Då är det mysigt att kura ihop sig på ett kafé med en chai och lite juice. Sofia Hilma är riktigt chict, känns fräscht. Perfekt ställe att gå med sina vänninor och bara prata om allt och inget och blogga av sig lite grann, vad gjorde man innan mobilt bredband!? Tanken på att inte ha det känns ju sååå stenålder.
  Men en sak gör mig sååå upprörd! Alla har väl sett reklamen om att det bara ska ta en minut och 58 sekunder att installera bredbandet, det är bara båg. Det tog miiinst 7 minuter för mig. Den tiden skulle jag kunnat lägga på att fixa naglarna eller ta en till kopp chai-te. Men men, jag ska inte låta det påverka min energi negativt. Optimist javisst - eller huuur?
   Intill oss sitter fem äkta latte-mammor. De verkar ha det så myyysigt och diskuterar livets viktiga saker som kakelugnen, villaköpet och, såklart, deras små busungar! Jag verkligen lääängtar efter att skaffa barn.  Och så blev jag så sugen på en latte!
  Nu tappade jag heeelt inspirationen, ibland vill man bara ta en blogg-paus. Det blir bara fööör mycket!


Men vi ses allihopa, älskar er

Andrea af Thörnhielm
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0