Emmabodafestivalen

Åh jag är så pepp att det inte är sant, den 29e juli sätter hela kalaset igång i.o.m. en smygstart där bland andra Moto Boy ska delta. Och idag har det släppts nya artister! Fantastiskt. Det är så himlans mysigt i emmaboda, det är så pluttigt och samtidigt är det så mysigt, det är så snällt folk och alla är verkligen snälla.

De artister som är klara hittills är: Bob Hund, Crystal Castles, Nordpolen, Markus Krunegård, Joel Alme, Navid Modiri och Gudarna, Moto Boy, Detektivbyrån, MSTRKRFT, Metronomy, Adrian Lux, Skansros, Fontän, Armand Mirpour, och de nya är: Does it offend you yeah, Familjen, Moderat Likvidation, Jonathan Johansson, Sonic Syndicate, The Baboon Show.

Extra taggad på de fetstilta. Men det är bara att sätta igång och lyssna in sig! Jag ska dessutom försöka få ett sommarjobb så att jag troligtvis förhoppningsvis ska kunna åka på P&L också. Jag dör om jag inte kan åka dit, det är ju världens bästa utbud ungefär. Bara så jävla dyrt, och lite fel vecka, det krockar med ALLT. Men.. det får lösa sig.


Från Emmaboda 2008, Billie the vision and the dancers.

Kommentarer
Postat av: nicolas

mm skott skott med emmaboda. jag vet ;)

2009-02-18 @ 16:07:42
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0