Drömmar.. eller vad vill jag egentligen?

Det är ju riktigt hemskt när man drömmer om någonting som kunde vart på riktigt om man bara hade skärpt sig. Men jag kunde inte låta bli att tycka om det lite grann. Oj så splittade känslor det var när jag vaknade. Det här kan inte vara tillåtet! Drömmar är väl sånt man har tänkt på dagen innan? Eller relatera till på något sätt inom en ganska rimlig tidsram för just den natten. Men varför, detta var ju verkligen inte kort tid sen? Jag orkar inte. My brand of heroin, som Edward säger i Twilight till Bella. And so the lion fell in love with the lamb. Och all that crap. Jag orkarinteorkarinteorkarinte.

Vi är lediga idag iallafall, det är ju alltid fint. Det har snöat inatt. Mindre fint. Måste köpa ett par roliga strumpbyxor idag, det känns som en bra grej att göra. Samt packa till sundsvall, vi åker ikväll vid sex-tiden. Och göra matsäck och lite sånt där. Men känner jag mig själv rätt så kommer det gå i snigelfart nu och sen måste jag spurta i eftermiddag.

Nu måste jag äta lite avokado och dricka kanelte.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag håller så med om det där med drömmarna, i natt till exempel drömde jag att Matte (!) hånglade upp mig medan vi borstade tänderna. God how I wish dreams will come true.......



Okej det var kanske en fett oseriös kommentar på din seriösa blogpost men det var faktiskt sant! Och jag håller med dig på riktigt, jättejobbigt att vakna och känna att allt är så mycket svårare i verkligheten.



Love

2009-02-11 @ 10:31:02
Postat av: Anna

Haha, du är fin du. Jag vet väl vad du drömmer om Matte, ouch, egentligen. Eller kanske.. hmm, var det Scouternas Natt typ 06/07? Christ? Haha.



Jo men jag vet. Du är fin!

2009-02-11 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0