Det gick ju "sådär"

Jag hade planerat att plugga en hel massa detta lov. Hittills har jag renskrivit historiaanteckningarna, och det är väl bra men också det enda. Så imorse tog jag tag i lite prylar, nu har jag läst de där satans 80 sidorna i min engelskabok så nu ska jag svara på frågor om dem, därefter ska jag göra lite mattetal. Sen får jag väl fanimej göra lite spanska också, å så roligt. Jag hör hur hallelulja-kören bara ringer i huvudet efter mig. Nja. Men det blir gjort iallafall.
Utöver det ska jag handla lite matsäck idag och köpa ett par träningsbyxor (äntligen..).
Matsäck till vad då, undrar nån, jo imorgon ska jag och Andrea ta ett tåg som går exakt 8.29 från Stockholms Central mot Hallsberg, för byte till tåg mot Örebro. Och Håkan Hellström. Hehe. (Ps tåget hem går 07.10 på lördag morgon.. sova? Nä, tråkigt. Ds).

Nu ska jag väl svara på de där jävla engelskafrågorna. Gud vad roligt att jag har valt Engelska C också. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0