well that's one less founded opinion, one more cause for a dispuit.





Det ser mest ut såhär nu för tiden, fast gatulyktorna utanför mitt hus inte är sådär hemskt gröna, kameran fick fnatt antar jag. Det är verkligen snöstorm, men det är lite tur att vi bara ska ta oss till fridhemsplan, inte så hemskt långt att gå i stormen.
Dagen var kort men produktiv, en redovisning på stammande engelska (varför blir man så nervös, jag känner mig ju inte det men beter mig som om det satt 500 personer i klassrummet när det egentligen bara sitter max 10 eller så?), en inlämning av bokpresentationen samt ett par skor köpta.

Snart kommer Julia och Johanna hit, bra tjejer och sen ska vi möta Sara på fridhemsplan innan vi beger oss till Djäkninnefesten på Viper. En tisdag, lite odd men kommer bli askalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0